
Europejskie Centrum Solidarności
pI. Solidarności 1,
80-863 Gdańsk
*kolacja uroczysta jest dodatkowo płatna
Wysokość opłat rejestracyjnych/ Termin opłaty | do 30.11.2017 | od 01.12.2017 oraz opłata na miejscu |
---|---|---|
Udział w kursie | 350 PLN | 380 PLN |
Udział w kursie – członkowie PTŻKD | 280 PLN | 350PLN |
Udział w kolacji towarzyskiej z muzyką i lampką wina** | 150 PLN | 160 PLN |
Opłata rejestracyjna zawiera:
- udział w sesjach naukowych kursu
- wstęp na teren wystawy akredytowanych firm
- materiały kursowe oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo w kursie*
- lunche i przerwy kawowe podczas trwania obu dni kursu
*) Spotkanie realizowane będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne wraz z dotyczącymi jej zmianami i rozporządzeniami. Przy stoiskach wystawców, na których będzie prowadzona reklama produktów leczniczych skierowana do uczestników Spotkania uprawnionych do wystawiania recept lub osób prowadzących obrót produktami leczniczymi, będą znajdowały się odpowiednie oznaczenia. Osoby nieposiadające powyższych uprawnień, nie powinny być odbiorcami tego typu promocji, a decydując się na to, czynią to wyłącznie na własną odpowiedzialność.
**) Kolacja odbędzie się o godz.19:00 w piątek, w budynku ECS. Jest ona dodatkowo płatna.
Opłaty należy uregulować po dokonaniu rejestracji i otrzymaniu potwierdzenia z należną kwotą, na konto:
Deutsche Bank Polska S.A. Oddział Łódź, ul. Henryka Sienkiewicza 82/84
38 1910 1048 2208 1964 5294 0003
(Grupa Medica s.c., ul. Pomorska 40, 91-408 Łódź).
Prosimy o dopisanie w tytule przelewu „Udział (imię i nazwisko uczestnika) – KURS Żywienie kliniczne”.
O wysokości opłaty rejestracyjnej decyduje data wpłaty, a nie data dokonania zgłoszenia.
Wpłynięcie formularza zgłoszeniowego zostanie potwierdzone przez Biuro Organizacyjne drogą mailową. W informacji zwrotnej otrzymają Państwo wyliczoną kwotę do wpłaty oraz termin do dokonania przelewu. Zastrzegamy sobie możliwość zmiany wysokości kwoty należnej w przypadku zbyt długiego czasu nierealizowania płatności i przekroczenia daty wpłaty zgodnie z tabelą opłat. Zmiany i anulacje przyjmuje wyłącznie Biuro Organizacyjne Grupa Medica s.c. ul. Pomorska 40, 91-408 Łódź. Obowiązuje forma pisemna rezygnacji, wraz z podaniem numeru konta bankowego, na które zwrócimy refundowaną kwotę. Opłaty mogą zostać przepisane na inną osobę po uzgodnieniu i akceptacji organizatora.
Korekty wystawionych faktur możliwe są do 14 dni po zakończeniu Konferencji
Termin bezkosztowej rezygnacji z zamówionych usług upływa 13 listopada 2017 r.
Potrącenia umowne od dnia 14 listopada 2017 r.:
Termin rezygnacji | od 14.11.2017 do 23.11.2017 |
od 24.11.2017 |
Opłata rejestracyjna | potrącenie 50% | brak refundacji |
Program towarzyszący | potrącenie 30% | brak refundacji |
Rezerwacja i opłata noclegów pozostaje w gestii uczestników
NOVOTEL GDAŃSK MARINA
ul. Jelitkowska 20, 80-342 Gdańsk
tel. 585589100
Pokój:
- jednoosobowy (brutto) 210 zł/doba
- dwuosobowy (brutto) 250 zł (doba)
Hasło : grupa medica
HOTEL MERCURE
GDAŃSK STARE MIAST
ul. Jana Heweliusza 22
80-890 Gdańsk
Mail: H3390-re@accor.com
Tel 58 321 00 21
Ceny:
- pokój jednoosobowy 240 PLN brutto/doba
- pokój dwuosobowy 290 PLN brutto/doba
Cena zawiera podatek VAT 8%, śniadania w formie bufetu, WiFi, dostęp do fitness center
Przy rezerwacji prosimy powoływać się na hasło: KURS ŻYWIENIOWY